tja :)

sen uppdatering idag :o men har haft ganska mkt att göra idag om vi säger så :) men nu har jag engelska, sitter och skriver en uppsats, trrrrrråkigt! men nu lyssnar vi på massa brrrrrrrrra musik! (y) sen idag när vi satt i matsalen så kom vi in på ett väldigt speciellt ämna.. eller aah ;)

Moa: asså jag är ju inte fjortis längre.
julia blänger på både hanna och mig..
Julia: vet inte.. men när ni är med varandra så har ni fan era tillfällen!
Moa: men nej, inte om man jmför med innan!
Hanna: ja precis, du är ju typ inte fjortis längre..
Julia: eh jo!
hanna kollar på mig..
Hanna: nej, du ser ju inte ens ut som en fjortis.
Julia: men det kanske inte var det jag syftade på.
Moa: fan vad dum du är! eller.. va detdär taskigt mot hanna eller mig?
Hanna: detdär va taskigt mot båda!
julia bitchblickar båda..

hahaha, vi har sååååååååååååå viktiga samtalsämnen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0