tråkigt.

hmm.. jag har väldigt tråkigt nu.. ska nog snart städa rummet.. fast de har jag ju försökt att ta tag i sen idag på morgonen, men de har liksom inte blivit av.. sen ikväll ska jag nog ut en runda med felice.. skulle egentligen på hockey men jag orkar verkligen inte. sen känner mig fruktansvärt ful faktiskt, så ska nog fixa till mig lite.. hah, sen vetifan vad som har flugit i mig, men jag känner mig bara allmänt ensam.. helt hemsk, vet att jag inte borde göra det men kan verkligen inte låta bli.. men ååh.. allt käns jobbigt, men jag vet inte riktigt varför. men nu ska jag nog snart städa & sen kolla film.. men aah, nu orkar jag verkligen inte skriva mer, så jag skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0