tröttsomfan.

har frnaksa nu vilket är gabska tråkigt, sitter bara och övar på ett prov som vi ar nästa vecka. helt sjukt! vi har prov hela tiden.. minst 3 prov i veckan, väldigt irriterande! menmen.. går man på pluggskola så gör man.. får ju skylla mig själv lite eftersom att jag valde själv att börja här. men ändå.. man hinner verkligen inte göra nånting annat.. typ.. aja.. finns inte så mkt mer att säga.. eller joooo! nästa vecka ska jag köpa skor! kärlek på det. sen måste jag bara allmänt köpa kläder. ahaja.. och som vanligt på fredagseftermiddagarna så är sista lektionen språk.. vilekt betyder att jag inte är med hanna för hon har spanska. så vi sitter och skriver på msn om hur många underbara minuter det är klar utan lektionen. men nu kom malin :o & nu ska jag öva lite till på provet. gud.. intressant inlägg detta.
tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0