ttttttisdag..

okej.. tråkig dag.. men den har gått rätt fort ändå.. började med matteprov, sen idrott, så nu har jag bevisat hur bra jag är på fotboll (y) sen efter skolan blire gymnasiemässa för galärengymnasiet.. omg.. JAG VET INTE VAD JAG SKA VÄLJA?! börjar kanske bli dags att tänka på det nu.. haha.. natur skulle vara kul?! så inte jag enligt många, men vafan.. sen funderar jag på att börja med matteA nu?! ännu en konstig idé av mig.. skulle nog bli rätt svårt.. har ju redan sjukt mkt läxor.. menmen, får se hur det blir.. ååååh, skolan dödar mig.. vi har prov helahelahela tiden.. typ 5 prov i vecka, alldeles för mkt enligt mig iaf.. aja, hur som helst så ska jag följa med hanna på gudstjänst ikväll (vafan har hänt med mig?!?!?!) men tänkte att jag kunde va lite snäll och följa med, har ju inget bättre för mig.. men nu slutar jag bilden & ska ha engelska.. skriver nån uppsats som måste vara klar nästa vecka.. så vi hörs sen ;)
pusssss(y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0