mmmmåndag! :)

dagen började väll helt okej.. började med.. nått.. kommer inte ihåg :s sen svenska, månste tillägga att jag har blivit ganska mkt smartare under sommarlovet, och de visade sig idag på svenskalektionen när jag skulle förklara nått komplicerat ord (y) & sen musik :))) efter de va de lunch.. och vi satt i matsalen typ en timma vilket vi har kommit på är ganska underhållande ;) och blablabla... hade även idrott på lok&motion.. rätt kul & efter det gick elicia & jag och solade, uuunderbart! så nu har jag fårr LITE mer färg, perfekt till skolfotot på onsdag.. justdet.. fan, där påminde jag migsjälv.. hatar skolfoto!! :/ menmen.. nu orkar jag inte skriva mer så jag skriver lite mer sen! :)
pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0