nananana.. älska skolan! :)

hmm, okej.. måste erkänna att jag är rätt glad nu asså, vet inte varför :o bara är det : thihihihi.. men dagen började väll rätt bra, vaknade typ 10, ringde till david och frågade om han skulle till skolan, vilket han skulle, så han hämtade mig & jag åkte in med honom, de tackar vi för :) sen har jag bara suttit i skolan hela dagen och inte kommit nån vart alls typ.. bara övat lite inför soprovet imån, vilket jag inte ens ska ha för att det är kamratstödjarutbildning imån samma tid.. men jag har de nästa vecka så de blir + i kanten för mig asså :) sen gick ida, jag och david & uträttade ett hemligt ärende, hehe ;) sen skulle ida hem så david och jag gick och hälsade på rebecka på hennes prao, vilket slutade läskigt som fan asså :o hehehehe.. men nu ska jag snart åka hem, och idag är jag på städhumör så de blir antagligen till att städa när jag kommer hem :) men aah, nu har jag tråkigt.. :o


Sammanfattning av sommaren 2009;

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? hmm, vet inte.. eller jo, de gjorde jag..
- Dog någon som stod dig nära? nej.
- Vilka länder besökte du? danmark & tyskland.
- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? nej, inget speciellt.. eller jo förresten..
- Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?  inget speciellt datum. men en speciell person..
- Största misstaget? - oj. :/
- Har du varit sjuk eller skadat dig? japp.
- Bästa köpet? oj, ingen aning :o
- Vad spenderade du mest pengar på?  kläderkläderkläder!
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?  i know you want me, rap das armas, with you & svennebanan och några till..
- Är du gladare eller ledsenare i sommar jämfört med tidigare somrar? jag vet faktiskt inte.. nu är jag väll mer ledsen för saker som har hänt i sommar men för stunden va jag glad.
- Vad önskar du att du gjort mer? jag vet faktiskt inte.
- Vad önskar du att du gjort mindre? lagt ner massa tid & energi på känslokalla människor..
- Hur tillbringade du din midsommarafton? hemma med kompisar tror jag :o kommer inte ihåg :o
- Blev du kär i sommar? ja, de blev jag dock, tyvärr! :/
- Favoritprogram? inget.
- Bästa boken du läste i sommar? läste inga böcker.
- Något du önskade och fick? jag fick vad jag önskade, & de slutade som de gjorde.. :/
- Något du önskade dig men inte fick? jag fick somsagt vad jag önskade, men aah..
- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? kommer inte ihåg.
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Bättre väder & mognare människor.
- Hur skulle du beskriva sommaren 2009? upp&ner.
 Vad fick dig att må bra? kärlek & vänner.
- Vem saknade du? behöver inte ta det här, den personen vet.
- De bästa nya människorna du träffade? vet inte riktigt.
- Sommarens besvikelse? mmmmmmmmm.. tar inte sånt här..
- Sommarens bästa? kärlek & vänner.
- Sommarens snällaste? många <3
- Sommarens roligaste? emma, lätt :)
- Sommarens mysigaste? ooooouwh, deni ;)
- Sommarens ångest? ...

peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0