saltö..

blev först stan en sväng med jesus.. sen åkte vi hem till mig & färgade mitt hår.. fail. blev ingen skillnad föruton att det kanske blänker lite mer rött nu? fyfan säger jag bara.. sen på kvällen åkte emma & jag till saltö.. måste tillägga på att emma är jävligt duktig på att köra moppe, verkligen! och sen hennes minne för vägar är ju så otroligt bra.. & för er som inte fattade så va de ironi, med stora bokstäver.. iaf, vi åkte först in till stan, mötte jonte & satt och pratade lite på donken och sen kom några ronnebybor (?) tror satt dom kom från ronneby iaf.. varken emma eller jag visste vem nån av dom va.. men de vet tydligen alla andra eller vad dom nu sa ;) sen åkte vi till saltö.. SÅ JÄVLA TRÅKIGT! utomhusfester kan likosm dra nånstans :) aldrig mer att jag går på nån fest som är utomhus! kallt vare & inget vidare kul heller.. meen.. nu ska jag sova! är väldigt trött & ska upp tidigt imån för att emma och jag ska in till stan och sola, underrrrbart.. väldigt behövligt om vi säger så :) men aja, vi hörs, ha de bra!
peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0