sssssöndag! :)

härlig dag detta! verkligen.. vaknade typ jättetidigt.. låg i sängen en stund, sen satte (nanana.. fuck allihop som klagar! jag kan att det heter satte på.. men de låter bättre att säga STÄNGDE på :D) jag på datORN (ahahaha, där ser ni, jag kan vad de heter, bara de att det är lättare att säga datA) hehehe :) sen gick jag upp och åt frukost, duktigt av mig! & då började givetvis mina föräldrar tjata på att jag måste städa.. men nej tack! :) jag har det redan så städat som jag vill ha de på mitt rum.. sen låg jag i sängen till 5 i 12, för då var jag tvungen att gå upp eftersom att emma skulle hämta mig 12 :) sen tog vi hennes moppe in till stan & solade, vilket blv ganska lyckat :) fan va skönt det är att sola egentligen! men sen efter det skjutsade emma hem mig & nu har jag varit hemma typ halva dagen & fortf har jag inte städat.. ganska dåligt av mig :/ tur att man har kul folk att smsa med alltså ;) hehehehehehehe (a) ta åt dig! :) & aah, nu sitter jag & jannice och diskuterar på msn om ett sätt som jag ska bli släkt med henne på, och de sättet hat jag absolut ingeningalls emot ;) men nu orkar jag inte skriva mer :/ är jättetrött.. & för er som inte vet så ska jag satsa satan på mina betyg så jag ska nog plugga lite snart :) men aja, vi hörs..
peace and love!


haha, & här vet vi vad jag hade tänkt att skriva, men de är
taksigt emma ;) folk kan ju ta åt sig liksom (a) & kamratstödjare
som man har blivit måste man ju tänka på att inte vara dum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0