tjaaaaaaaaaaaa.

nanananananana.. nu har jag väldigt tråkigt! :) dagen har väll varit helt okej faktiskt.. började skolan vid 10, kollade på en film & sen blevre felxibla studier, ganska chill. sen typ åkte jag till pappa en stund.. dom åkte till spanien idag så va hemma själv där, rätt skönt faktiskt :) dom ska ju vara iväg i 10 dagar så jag lär väll spendera den mesta delen av min tid där. sen hämtade mamma mig när hon hade slutat jobbet & så åkte vi och handlade.. haha.. togväll bara sådär 2 timmar eller nått i den stilen! (y) haha.. menmen, får väll försöka förstå att hon typ tycker att det är kul ellernått (?). ååh, måste tillägga att jag har fixat mitt spotify så nu funkar det igen! :D innan hade typ alla låtar försvunnit :s knas.. just nu.. ligger jag i sängen & gör i stort sätt ingenting förutom att lyssna på musik! :) jag bara ääääääälskaaaaaar kristian anttila! sjukt skön musik alltså :D men ahja, ska nog försöka plugga lite nu vilket är rätt så behövligt! :/ skriver kanske mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0