wihooooouw, jag är inte alls seg med att uppdatera ;)

okej.. har ju hänt rätt mkt sen jag uppdaterade sist.. har ju blandannat varit i sthlm med min, emmas & en till familj.. de va helt sjukt kul! bara slippa denna skitstaden.. åkte på fredag mårgon, typ klockan 7, så vi kom upp på eftermiddagen.. blev till att checka in på hotellet, gå n snabb shoppingrunda, sen gick vi och hämtade ut startlapparna till tjejmilen & efter det åt vi på resturang.. lördagen bestod mest utav shopping.. blev lite saker trots allt.. några tröjor, hårförlängning, jeansleggins, mjukisbyxor, en klocka och lite så.. sen åkte vi hem till hotellet & fixade oss & sen åkte vi till en resturang, efter vi hade ätit stack vi till grönan & kollade på sommarkrysset och lite så ;) ehe.. på söndagen blev det tjejmilen, som egentligen va anledningen till varför vi åkte till sthlm.. de gick väll hyffsat bra faktiskt :) sen efter det tvingade våra föräldrar med oss till ikea.. men slitena som vi var fick vi gå runt där i några timmar.. eller, vi provade sängar ;) sen åkte vi hem" rätt skönt faktiskt.. vi kom hem typ 1 på natten till måndagen & på måndagen va det även första riktiga skoldan som gällde.. fy säger jag bara.. nu är det tisdag och jag har sån jävla träningsvärk så jag knappt kan gå & imån är de ut och springa som gäller på idrotten i skolan, perfekt (y) men nu ska jag nana..
natti! :)


"åååååka pendeltåg, jag är en looser baby, jag har inget körkort"


yeeeeh, ikea (y) -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0