åh. jag saknar allt.

Dagens humör: nere.

Dagens mående: sådär..

Dagens borde: dö. nej förlåt, ska sluta.. men sova.

Dagens frisyr: halvlockigt och fläta i luggen.

Dagens smink: foundation, solpuder, mörk och ljusbrun ögonskugga och mascara.

Dagens klädsel: svarta tights, vit skjorta (typ, haha, vet inte hur jag ska förklara..) och jeansjacka.

Dagens planer: sova?

Dagens materiella vill ha: beiga jeanstights.

Dagens fundering: inget jag tänker dela med mig av..

Dagens beroende: deppmusik.

Dagens tråkigaste: allt typ. (förutom eftermiddagen med elin♥)

Dagens längtan: imorgon/sova.

Dagens superlängtan: sommarlov.

Dagens tidning: vet inte.

Dagens låt: Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart, Melissa Horn - Lät du henne komma närmre.



oookej.. nu lät jag typ jätteemo, men så är inte fallet. bara trött och kinkig typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0