För det är alla känslor som lever upp på nätterna så tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna.

en glad moa här! ehm.. nej, typ inte assu. har inget intressant att skriva, så för er som redan är uttråkade; ni kan sluta läsa nu, för nu ska jag bara skriva om min otroligt intressanta dag, hade kunnat skriva hur mkt som helst om allt sjukt kul som händer här i karlskrona, fullt ös exakt heeeeeela tiden, hinner knappt med allt, och alla som bor här, galet. ska aldrig lämna denna älskade lilla hålan... I-R-O-N-I. har haft profil hela dagen typ. eller nej, från 8 till 2, sen matte, och jag är bäst på matte, så de har varit rätt chill idag. efter skolan gick jag hem till elinsötnos, jättemysigt. lagade mat och kollade på andra avenyn och lite så :) kom i stort sätt nyss hem. vad ska jag mer skriva? finns verkligen ingenting. joo justde.. statistiken.. på bloggen asså.. kan ju inte säga annat än att den har varit åt helvete idag. ungefär en tredjedel av vad den brukar ligga på.. okej, ingen update på ett tag, så jag har väll mig själv att skylla.. men komigen vafan. aja, på sjukt dåligt humör. förresten.. "..... eller missade du information i det senaste reklaminslaget....... nu behöver du inte gå miste om all intressant information.... blabla" in my ass! något som taggar till dåligt humör är spotifyreklam.. men vi hörs imån. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Hur ser dagen ut idag?

2010-04-15 @ 12:07:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Emma

Det får vi inte hoppas på att Lotta har gjort, hon tänker säkert på mig ;) <3

2010-04-15 @ 22:15:11
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0