fyyyyfaaaan vad jag saknar sthlm, emma!

okej, vet att jag uppdaterade för ca 20 min sen.. men fifan vad jag saknar sthlm med emma. heeeelt galet. sjukt kul. kan nog helt seriöst säga att det va den bästa helgen i mitt liv. först ditresan, sjukt kul! gick assnabbt för emma och jag satt bara och snackade massa heeeela vägen upp. sen det mysiga hotellet, sjukt fint! restaurangerna vi va på, grönan, massa shopping, ikea, tjejmilen, sena kvällspomenader! ååååh. underbart! ska ju tyvärr inte åka iår, datumet när tjejmilen är krockade med spanienresan. åh, typiskt :(
hotellet, riktigt mysigt!


tjejmilen, vältränad som man var.. ;)


tunnelbanan i guess.




grönan..


sena kvällspromenader..


ikea!


lovelovelove! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

vilka härliga bilder :D

2010-04-20 @ 16:29:16
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Emma

åhh, bajskorv på dig att du ska till spanien:( <3

2010-04-26 @ 21:20:42
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0