HISSA OCH DISSA!!

blir en vanlig, tråkig hissa och dissa lista idag.. elller nej fifan.. kom på att jag kan lägga upp bilder på vissa saker :D hihi.. det blir dock bara en av varje idag.. ska börja med dagens hiss och diss tror jag! :) men enjoy.. :D


moa hissar:
nostalgi!! - så jäääävla härlig känsla att lyssna på gamla låtar och kollar bilder och aa, helt enkelt bara tänka på gamla goda tider! :) hihi. inte för att det är så illa nu.. men ja, ni fattar.
ja, somsagt.. ni förstår vad jag pratar om!



moa dissar:
en jävla massa! (:p:p:p:p:p!!) - aa, idag känner jag att jag egentligen vill dissa en jävla massa.. men får ta och välja en sak.. skulle nog vara vädret som är mest irriterande. sol ibland och regn ibland.. asså.. på samma dag. kan ju inte ens bestämma kläder en dag tidigare.. eller nått annat. jag personligen tycker att en jacka är rätt duktig på att förstöra outfiten. om det inte är en jeansjacka då ;) men regn ocg rusk.. - dra åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Härligt! Jo det är bra :)

har du några trevliga planer inför imorgon nu då? :)

2010-04-29 @ 21:27:13
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0