lalalala.. jag suger på att uppdatera! tja :D

har varit vaken ett bra tag nu.. vaknade fan 8 :D inte illa! har suttit och kollat massa på youtube och existenz med julia och bror nu i tup en timme.. HA HA! hehe.. fan.. jag har tråkigt! :) ska snart plugga =) hihihihi. sen ikväll kommer älskling och sover här, sen imån ska jag sova hos honom och på lördag ska vi till ronneby (?) till hans mormor =) hihi. aja, de är lång tid till! så aa.. kan ju skriva om nuet. asså lady gaga.. inte för att vara sån nu.. men hon är nog fan den coolaste människan som finns, seriöst! haha :) men aa, nu ska jag kika tv, sen städa, sen plugga. pusssssen!

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

sv; neej! "/

nu är det FRÅGESTUND på min blogg!

fråga vad som helst och jag svarar 100 & ärligt!

KRAM ♥

2010-04-02 @ 14:27:46
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0