lol @ life.

nu är det som såhär att lilla moa har gått och blivit emo helt plötsligt. ingen riktig anledning till varför.. men aam ibland käns det som att inget går som man vill. bilder från dagen kommer. eller aa, min dag jääävligt kortfattat i bilder. snyggt! ni kommer även få ta del av mina paintskills, jag vet att ni har saknat det serni ;) hehe. förresten.. jag tror inte att det är sant.. facebook driver med mig, seriöst..
började med att jag vaknade och mitt hår såg ungefär ut sådär..


startade datorn, slog upp massa sidor på en gång osv.. skulle kolla skolgrejer och fixa grejer med bloggen.. då gick det såhär bra..


dödstrött hela dagen.. har verkligen inte varit på humör eller orkat göra nånting..


kommer hem, gjorde ett test för skojs skull, facebook måste driva med mig. IN MY ASS säger jag bara..


godnatt..

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Det är toppen här. :D

Sj då?

2010-04-16 @ 12:41:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0