nuuu har moa varit duktig!

har suttit och spelat gitarr i ungefär 2 timmar nu.. har ju nått sånt i skolan.. en "grupp" ska spela upp en låt.. så aa, nu kan jag låten iaf :) känns riktig skönt att ha det avklarat! hade även muntligt nationella i matte idag.. gick sådär.. eller nej, jag ska inte klaga.. det gick väll helt okej iaf. :) efter skolan kom älsklingen. mysigt! ååh. jag aknar honom redan.. hah. jag har blivit toffel :o såhär mer än 2 månader efter.. aja.. sånt man får leva med (a) men just nu är jag dock på tänkhumör.. men skitsamma! hihi. asså.. jag har tänk på detta hela dagen; FYFAN FÖR ATT DRUNKNA! kan verkligen inte tänka mig nått hemskare! helt sjukt.. typ kvävas.. jag säger bara usch! har ju sånthär damp.. måste ha asmkt syre annars får jag svårt att andas.. har nog att göra med när jag och en kompis... lalalala.. tänker inte säga! för då kommer ni tro att jag är heeelt dum i huvudet! okej, det var jävligt längesen.. men ändå.. aja.. skitsamma! hur som helst så ska jag sova snart.. imån blire tandläkaren vid 8 på morgonen.. ja, igen.. ska ju diskutera tandställning och sånt helveteskap.. fuck. men aa.. så är borta från skolan i någon timme på förmiddagen.. sen kommer jag tillbaka ungefär lagom till svenskan.. sen ska vi till västramark och ha idrott.. ut och springa då, härligt! sen från lunch är jag ledig, pga privata skäl.. men nu ska jag nog sova. vi hörs imån.. eller inatt om jag inte kan sova. men godnatt sålänge. ♥

Kommentarer
Postat av: Joakim

duuuktiiiig du ääär min fjoooortis :D <3 ja ska med lära mej spela gitaaarrr :D

2010-04-27 @ 22:45:57
URL: http://www.skyllbergtk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0