okej, jag har trrråkigt.

snor denhär grejen från malin dåva :)

Bästa veckodagen: lördag.
Humör: blandat.
Favoritgodis: vet inte assu.
Är det nåt du absolut inte äter: jau, massa.
Kläder just nu: dagens outfit kommer sen ;) men tights, blommig midjekjol, vit tubtopp och jeansjacka.
Musik just nu: Joshua Radin - I'd rather be with you.
Favoritsaft: jordgubb.
Dagens längtan: älskling. (a
Hur många kuddar sover du med: 5.
Spelar du nåt instrument: Noeps.
Dagens frisyr: allt hår på en sida och plattat. hah, om ni fattar.
Har du några homosexuella vänner: HA-HA-HA. de vet jag inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: mkt möjligt.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, inte nu.
Bio eller promenad: promenad.
Dagens borde: åka hem från skolan.
Rädd för insekter? spindlar, som fan!
Det här är jag bra på: jag är bäst på allt? nej, fast jo. :)
Vad vill du jobba som? ingen aning.
Chips eller godis? chips.
Skriver du dagbok? ett mysterium där.. :)
Har du tatuerat eller piercat dig? piercat mig.. men de va längesen och de är inget som jag har kvar.
Hur många syskon har du? inga riktiga.
Är du rädd för blod? yeman.
Anser du att du är stark? världens starkaste.
Röker du? nej.
Snusar du? nej.
Använder du knark? nej.
Kaffe eller te? kaffe.
London eller Paris: london.
Favoritfärg: vit och ljusrosa.
Född: 1994, karlskrona.

Kommentarer
Postat av: Emelie. ♥

nu är svaren på frågorna uppe på min blogg, hoppas du är nöjd!

KRAM ♥

2010-04-08 @ 14:17:29
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Nova

Hur mår du idag? =D

2010-04-08 @ 15:47:06
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Intressant :)

2010-04-08 @ 18:57:47
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Malin

din tjuv, du ska till finkan... fast jag med isf för jag tog den från elina ryttberg :D

2010-04-08 @ 22:08:09
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0