omg jag lever! :o

haha.. ja jag lever.. har bara inte orkat uppdatera.. eller aa, har inte haft tid :) men nu ska jag försöka kommma igång igen! vaknade vid 6, älsklingen sov här :) gick upp typ 7.. nu äre nationella i matte.. c-delen. kommer säkert gå bra.. ehm.. nej men aa :) wich me luck! hihi. har köpt en hel del saker sen jag bloggade sist :o funderar på att lägga ut bilder på de sen.. och idag ska jag köpa nya solglasögon :D:D äntligen! vet nog ungefär vilka jag ska ha.. men jag vet inte.. har även börjat använda mina glasögon lite smått.. :) vilket verkligen va på tiden! känns sjukt lustigt att se så bra :D hahaha.. men nu kommer david snart och hämta mig, börjar liksom om 30 min :o men vi hörs sen mina älskade bloggläsare ;) pusshej :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0