onödig fakta! ;)

har jävulskt (eller hur det nu stavas) tråkigt just nu! berättar om dagen senare! :) men nu ska jag härma emma ;) haha..
'
'
år 2009..
Vilken klass gick du i - 8an och 9an.
Vad hade du för hårfärg - oj olika.. började med svart.. sen mörkbrunt.. sen blevre ljust/blondt. nu är jag dock tillbaka på mörkbrunt igen. 
Hur lång var du - 1.66.
vem var du kär i - behöver vi inte ta upp här, nej.
Hade du nån Pojk/flickvän - yes. två stycken. 
Vad brukade du göra på fritiden - vara med kompisar, plugga, spendera tid med min dåvarande pojkvän osv..
Vilka umgicks du med - oj, många! men typ emma, hanna, ida, malin, julia, felice, andrea, elise, jannice.. blabla.. många somsagt!
Var allt Bättre då - nej, verkligen inte! faktiskt ingenting. :)
Skulle du vilja gå tibx dit - nja.. inte nått som jag kommer på såhär nu på 10 sekunder.. så nej, jag är nöjd med allt som det är just nu. :)
Har du förändrats - nja, inte jättemycket faktiskt. har nog blivit lite mognare, + att jag har blivit ganska mycket bättre i skolan.
'
'
Nu..
Vilken klass går du i - i 9an.
Vad har du för hårfärg - mörkbrunt.
Hur lång är du? - 1.66.
Vem är du kär i - gustafälskling! :D
Har du nån Pojk/flickvän - jajemen. :)
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med vänner, vara med älskling, plugga osv.
Vilka umgås du med - oj många.. men mest hanna.. och gustaf såklart. 
Hur ser du ut - mörkbrunt hår, blåa ögon, ganska lång (!) typ så.. haha. :)
'
'
Har du..
Kysst någon - jadå. 
sovit brevid någon med samma kön - yes.
sovit brevid nån med motsatt kön - jau.
slagit ner nån - nej fifan.. jag är inte sån. :)
Ljugit för en bra vän - hmm, nej..
Svikit någon - maybe.
'
'
vem..
Skrev du senast till på msn - älskling.
Kramade du senast - carin. :) 
sov du hos senast - älskling. haha.. mycket älskling det blir. :o
Vill du vara just nu - me, myself and i? :) gillar mitt liv jäävligt mycket för tillfället.  
Ringde dig senast - älskling.
'
'
vad..
Drack du senast - vatten, för typ 5 min sen. haha. 
Köpte du senast - glass på glassiären.
Gjorde du igår - oj.. jag vet inte?! :s elelr jo justfan.. tänkte att det va tisdag idag :o men älskling sov här i lördags, så spenderade förmiddagen med honom. sen vilade jag en stund, och sen på kvällen kom erika, så vi va ute oh gick och sen kollade tv och så.
ska du göra imorn - träffa älskling.. haha lol! jag låter typ jättetoffel nu.. men nej, så är inte fallet! (a)
Vill du göra just nu- sova!
Åt du senast - ris och kyckling.
Är närmast dig som är rosa - haha, min mobil. 
'
'
kärlek..
Du är kär nu - ja, helt galet kär faktiskt.
Du har sårat nån så den började gråta - ja, tyvärr.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - yeman.
'
'
ärlighet..
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - yes.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - om jag har.
Jag har smugut ut utan lov - hihi. ja.. så busigt va? ;) haha nej, men aa..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej, jag tror faktiskt inte det. ingenting som jag kan komma ihåg iaf. :)
Jag har en hemlighet som ingen vet om - hmm.. nej typ inte.
Jag har fuskat i ett spel - haha, ohnej.. jag är väll inte dålig förlorare ellerså.. (a)
jag har struntat i ett prov - mjo.
'
'
dåliga tider..
Jag har skadat mig sjäv - nejdå.
Jag har druckit alkohol - jau.
Jag har tagit medecier mot drepression - haha, nejdå.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - yes. sjukt skönt!
Jag har vaknat gråtande - mhm.
Jag har somnat gråtande - ja.
'
'
döden..
Jag hatar begravningar - ja, det är obeskrivligt.
Jag har sett någon dö - nej.
Någon du har känt som nyligen som dött - hmm.. beror sig på vad man menar med nyligen.. men typ 3 månader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0