precis kommit in från en mysig utflykt med julia och mina älskade bröder! ;)

bilder kommer senare, och denna gången lovar jag! :) hihi. satt och pluggade innan, sen frågade julia och rikard om jag ville följa med ut på picknick.. och självklart! :) riktigt mys och sjukt fint väder, underbart! :) då ringde min älskade styvfar och sa att han hade köpt grejer och att vi ska grilla kväll :) asså denna dagen har börjat perfekt! första grillningen detta året.. + att jag är riktigt sugen på sena grillkvällar på långö. de får vi allt ta och fixa snart tycker jag! bara hör av er ;) karlskronabor då såklart.. haha. men aa, de är mys :)

Kommentarer
Postat av: eliise

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-04-01 @ 15:17:51
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0