veckans flex in my ass!

sitter i nättraby hos malin just nu :) fick skjuts av david till skolan, jävligt snällt! :) hade liksom inte hunnit till bussen.. kom till skolan.. nationella i matte, C-delen.. kändes iaf som att det gick ganska bra :) så vi hoppas på det! nu äre flexen som gäller.. jobbar med malin.. ska skriva om litteratur, svårt som fan! men det ska nog gå bra.. sen när jag kommer sen ska jag sätta upp studsmattan, hihi :) imån blire antagligen grillkväll hemma hos mig med lite folk, riktigt mysigt! :) jag är så positiv idag :) eller aa, jag VAR positiv, säkert bara för att jag vaknade bredvid älsklingen :) hihi. men jaujau, mitt positiva humör försvann när jag läste veckans flex, så det tackar vi för galären! ;) men nu ska jag plugga ihjäl mig! vi hörs sen om jag överlever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0