back on track.

känner att jag verkligen inte orkar lägga upp några bilder på vad jag har köpt med tanke på att jag inte hittade så mycket alls. blev iaf en spetsklänning, ett par tights, ett såntdär (vadfan det nu heter) som man har på täcket, ett par skor och lite småsaker.. inte så mycket men är riktigt nöjd med det jag väl hittade :) ska hursomhelst till malmö igen den 20onde, när det är malmöfestivalen, det blir nice!! :D imorgon blire stan.. (a) haha. känner att jag måste ha en trikåkjol. eller aa, nästan. haha. sen nya jeanstights. hahahahaha. kan också meddela att jag har köp ett busskort till skåne, dum i huvudet som jag är. hoppas att det ska funka hemma också :D hahahahahaha. lol. jag är störd. men en sa iaf att det skulle funka, så trore.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0