detta är endast tillägnat dom som känner mig och hanna bra.. ni andra förstår inte ändå.. :);)

hahahahahaha hanna känner inte mig................. haha ligger i sängen och snackar med hanna, lite lagom nervös inför imorgon. hahahahah hon är fan rolig ju.. okej.. jag är liiiiiiiiiiiiiiiite svag för killar med fina armar eller med fin mage.. ye. men aaaaaaaaaaaa...
'
jag: haha fan vad läskigt..
hanna: va?! vadå?!
j: det va en som skrev på facebook att han såg mig på sailet och jag vet inte vem människan är..
h: haha vemdå?
jag gick in och kollade på facebookbilder, därmed blev jag tyst..
jag: uuuuew.. oj.. jävlar..
hanna: moooooa.. vad är det?!
j: han hade ju inte liiiiiiite fina armar ellerså.. jävlar..
h: men moa förhelvete!! jag vet nog hur det slutar......
j: va?! nejdå..
h: jo.. det kommer sluta.. "hihihi han är ganska trevlig"..
jag prinade facebook och skickade..
jag: försår du nu eller?!
det gick ett tag..
jag igen: hanna?!
hanna: men jääääääääääääävlar du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0