en sak som jag är jäkligt missnöjd med..

jag har fräknar :s:s:s.. okej, tycker det är gulligt på andra.. men inte på mig!!!!!! hatar det. sen alla som inte har det säger: åh. det är så sött! men inte.. jag hade hellre vart utan! och nu är jag helt seriös......... tycker det ska bli skitskönt med vinter nu så att man slipper dom lite iaf.. ska dock till spanien ju.. vilket inte kommer göra dom mer osynliga........... aja.. det enda negativa med den resan.. :) fast allt bra tar typ ut det så ja..
'

på denna bilden ser man det gaaaaanska tydligt.. fint.. verkligen......

Kommentarer
Postat av: eliise

snygg! :D

2010-09-08 @ 09:45:17
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0