en sjuk moa.

bra jobbat måste jag säga. har galet ont i huvudet och sjukt förkyld. sjukt förkyld innebär inga linser. inga linser innebär dels jävligt ont i huvudet, och dels jävligt svårt att plugga. har trots detta varit duktig och skrivit en a4-sida om italiens klimat, till hjälp fick man endast använda en kartbok. det gick bättre än förväntat faktiskt. känner att allt är lite rörigt nu. ganska mycket i skolan och så. har längtat efter att åka till detta stället i ett halvår nu, och nu blir jag sjuk.. bra kämpat moa. aja, det kommer säkert bli jättebra ändå, det är jag säker på. även om jag har svårt att tro det nu. skitsamma. nu ska jag duscha, sen kika film. skriver mer sen om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0