fucking älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

i helvete vad bra det går nu.. statistiken då.. ;) ehe. haft en riktigt trevlig kväll med riktigt trevliga människor, först avskedsfest då, sorgligt men kul :) vid 10tiden stack jag och jannice till adam där kevin, jesper och såklart adam själv va :) imorgon blire först gosdag med elin, sen på kvällen ska jag nog bara sova.. aja, nu ska jag kika på eclipse.. ueh.. har sett fram emot detta ska ni veta :) några bilder från idag nu då:
'
börjar med denna.. är uppe i hopptornet på stumholmen.. höll dock på att dö med tanke på min älskade relation till höjder..

cissisötnos..

mina älskade såkallade "vänner" slängde in mig i en dusch.. och då blev mitt hår såhär snyggt.

jag (snygg som fan) och per efter att han och emelie hade badat, galna är dom!

dom snyggaste jag känner..

adam :) jäkla muppar som bara satt och söp och spelade kort..

sötnosarna igen..

ajjabajja kevin..
'
äh, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder :) är ungefär sååååååhääääääääääääär sugen på att se eclipse nu, så vi hörs imorgon! puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0