fyfan vad jag är trött............... :(

så jäkla illa. funderar starkt på att gå och lägga mig nu.. fast ska duscha först. haha. fyfan vad gosigt det är att duscha :) hahah och sådär rådfråga på fejjan är fett kul.. haha eller inte. finns ingen mening med mitt liv ju..... wähääää.. eller jo.. och jag klagar inte.. hahahah..
'
aja iaf så orkar jag egentligen inte skriva mer.. men det känns som att jag kommer somna direkt när jag stänger av datorn.. eller aa.. imorgon kommer jag typ vara död.. är sjukt trött, känns som om jag kommer bli sjuk + att jag ska upp tidigt imorgon.. eller vid 10, vilket är jäkligt tidigt med tanke på hur sjukt trött jag är.. kom även på att det va ganska längesen jag la in en bild på migsjälv, så det kan jag väll göra nu..
'
eheeeee. så nu va det gjort. nu behöver jag inte tänka på det mer ;) jag som har ägnat alla mina tankar dom senaste dagarna på vad jag ska skriva i bloggen ;) hahaha. i-r-o-n-i. och helvete vad jag längtar tills spanien! "bara" 30 dagar kvar nu.. ehe. och snart börjar skuuulan. mindre kul. hade gärna haft sommarlov i några månader till. och hade gärna spenderat dom månaderna i malmö. ihi. aja, nu ska jag duscha. kanske skriver sen. pusstja & godnatt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0