godmorgon..

eller vi sktryker god.. godmorgon. morgon är det ju iaf. fuck denna morgonen. började med att jag vaknade någongång runt 8 av sms.. vafan någon nu gjorde uppe då.......... sen vid 9, fick sms att min mobil hade skickats till serviceverksan, careface typ. sen när jag precis hade somnat om ringer mamma, ungefär vid 10, "sover du fortfarande?!" "neeeeeeeeeeeeeeeej" "jo det gör du!" "mmmmmmmm" "okej jag skulle bara säga att du får busskort från skolan", seriöst. vid 10 på morgonen är det nog ingen i min ålder i hela världen som bryr sig om nått sånt. somnade om, vaknade av att några arbetade utanför med typ motorsågar och helveteskap. sen vid 12 gav jag upp hoppet om att få sova.. då ringer lotta, pappas sambo, "men moa, du kan ju inte sova såhär dags!" "men joooo det kan jag!!!!!!!!!!!" "nej det kan du inte......" "men jo, det kan jag viss, okej?!" "aja, men då hinner inte du gå ut med hunden nu då?" hinner och hiner.. "men neeeeeej jag vill sova!! allt har väckt mig idag... åh godnatt!!!!!!".. så har min underbara morgon varit. ååååååååååååååh. blir så irriterad!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0