godmorgon. jag har inte tråkigt, inte alls.

eheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. såhär tråkigt har jag nu. jävligt meningslöst, men ändå............... skitkul att läsa sånnahär som jag skrev för typ 2 år sen.. ;) ofjortis som man va..
'

SENASTE

1 - Kompis du träffade: jannice och bea.
2 - Person du pratade med: pappa.
3 - Du fick sms av: det är ett mysterie.. (raderade alla meddelanden igår innan jag somnade)
4 - Du kramade: även det är ett mysterie..
5 - Kläder: korta svarta shorts och en mörkgrå "klänning".
6 - Bättre än igår: ?

IMORGON

7 - Är det: paaaaaaaaaaarty.
8 - Planer: hem till lyckeby, fixa mig osv.. sen party.
9 - Händer imorgon: precis..

FAVORIT

10 - Nummer: vet inte.. 3 eller 14 kanske..
11 - Färg: råååååwsaah. ehe nej. typ.. vit.
12 - Årstid: sommar, lätt.
13 - Saknar du någon: vem vet..
14 - Humör för tillfället: trött, uttråkad, men jäkligt glad.

FRÅGOR & SVAR

15 - Det första du gjorde imorse: ringde andrea.
16 - Vad åt du sist: frukost..
17 - Vad irriterar du dig på: pass på den frågan......
18 - Tror du på distansförhållande: nja. kanske inte.
19 - Vem tänker du på just nu: ..

20 - Tror du att personen tänker på dig också: inte just nu kanske..
21 - Var reste du sist: danmark (malmö). nej.. typ.. har vart i malmö ganska mycket. men utanför sverige, tyskland.
22 - Vad gjorde du igårkväll: städade, satt vid datorn, kollade film, snackade tfn..
23 - Liknar du din mamma eller pappa: hahahahahahahahahaha! vad säger alla som har sett mig och mina föräldrar? ;) - pappa!
24 - Ler du ofta: mjo, mestadels.
25 - Välj en (Kärlek,Skönhet elr Kre
ativitet): kärlek.

26 - Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: yes i do..
27 - I vems säng sov du i inatt: det är ett mysterie.. ehe. nej. systers. :o
28 - Vilken färg har din tröja: haha, typ vit med orangea, ljuslila och ljusrosa blommor på. 

SORG

29 - Har du nånsin gråtit så tårarna tagit slut: ye.
30 - Har du nånsin gråtit dig till sömns: har väll hänt.
31 - Gråter du när du skadar dig: nepps.


LYCKA

32 - Är du en glad person: mjo, dom säger det.
33 - Önskar du dig vara lyckligare: är ganska lycklig. fast kanske lite..
34 - Är lycka överskattat: eh?
35 - Kan musik göra dig glad: jadå.

KÄRLEK

36 - Har någon annan än din familj sagt"jag älskar dig": yes.
37 - Har du nånsin sagt "jag älskar dig" och menat det: ja.
38 - Har du haft en pojkvän som någonsin sagt att du är konstig: haha har väll kanske hänt någon gång sådär.. (a)


HAT

40 - Vem hatar du verkligen:
och nu kommerr det: ingen! ha. den va ni inte med på. eller jo, kanske lite. men den personen förtjänar det.
41 - Har du nånsin gjort en hatlista: haha när jag typ gick i ettan.. 
42 - Är du en mobbare: nej. jag är asgullig mot alla hela tiden.
43 - Har du varit så arg på någon att du börjat gråta: haha ye.
44 - Har du blivit sviken nångång: yes..
45 - Gillar du skolan: nja. vet inte.
46 - Favoritämne: matte eller musik.
47 - Värsta ämne: SO!
48 - Har du spytt i skolan nångång: nej, tror jag inte.
49 - Är skolmaten god: nepps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0