hahahaha älskar dig david!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snackar med david min babe på msn nu.. vi är inne i en mycket viktig diskussion nu faktiskt. mycket rörande. ni behöver inte fråga vad det handlar om, för det stannar mellan david och mig. kan bara säga att jag älskar dig david, och att jag kommer finnas för dig vad som än händer. tur att vi iaf har varandra. hahahaha lol palla va seriös. förlåt.. men aa, hahahahahahha :D:D:D:D fast det är ganska viktigt faktiskt..... :D:D:D:D:D hahahahahahaha du är bäst vafan :D:D:D:D:D:D:D pussssssssssss.
'
Baby i like it,
the way you move on the floor.
Baby I like it,
come on and give me some more.
Oh yes, i like it,
screaming like never before.
Baby i like it,
i, i, i like it.
'

extremt ny bild.
'
'
'
ps. bara så du vet så googlar jag inte "sönderknullade bögar på pridefestivalen" nu..

Kommentarer
Postat av: david

vafan moa, ta bebisbilden!!!!!! mkt finare! när du är gravid. hahaha sött , puss :D

2010-08-10 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0