har kommit på en grej.. ungefär alla är sånna idioter!!

känner mig inte taggad för nånting typ. det enda är väll att skolan börjar.. det ska bli ganska kul. men just nu orkar jag verkligen inte lägga ner tid på idioter. orkar bara prata med folk som jag känner att jag verkligen kan lita på. så om jag beter mig konstigt: ta det inte personligt.. eller jo, gör det förresten. hatar verkligen detta. och dessa 2 dagarna på sailet har på ett sätt vart ett helvete. har fått reda på grejer som seriöst gör mig mörkrädd. jag orkar bara inte. jag orkar inte försöka vara glad, trevlig och social. vilket jag egentligen är. jag är inte sån så att jag knappt säger nånting och när jag väl gör det så är jag bitchig. jag är inte otrevlig på något sätt egentligen. inte mot människor jag tycker om. åh. jag orkar inte. tur att jag har fina vänner som jag kan lita på.
'
ska snart möta min underbara emmelie, vi ska gå till willys och köpa godis, sen kika film och prata. äh. så ni kan ju smsa, eller.. bara om ni vet att jag inte är sur på er för att vi har snackat idag, okej. orkar inga andra. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0