hej. jag får snart damp. + att jag blir emo. hejdå.

aa ungefär iaf. jääääääkligt illa. ligger just nu i sängen och snackar tfn med min fina jannis. pratar ut om allt möjligt. sjukt skönt.. känner att ungefär allt känns lite lättare nu faktiskt :) lalala.. är jääääääääääkligt trött på vissa såkallade vänner och helveteskap. eller trött och trött.. besviken som fan. "En gång är ingen gång, två är lika med noll." eller hur äre låten går....... fyfan säger jag bara. åh. blä :( fan. helvete. fast blev genast mycket gladare nu. har inte ätit sen igår, och nu sa mina föräldrar att vi skulle äta spagetti och köttfärssås sen. aja, ska först kolla på några avsnitt av andra avenyn. vi hörs sen. inte puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0