hej mina fina.

ingen update på ett tag nu ;) vet att ni har saknat mig. aja, whatever.. nu äre igång igen :D underbar dag igår.. först stan med mathilda en runda, köpe en kofta och present till henne, sen fika på waynes (chailatte ♥). efter det vare kräftskiva med familjen och massa av deras kompisar.. sen vid 8 tiden stack jag till mathilda, böev gos kväll där med fint folk. sen gick vi ut och mötte simon och per. sen badade vi i en fontän. efter det gick vi bara runt i lyckeby. gosigt. aja.. orkar inte skriva mer.. men aa, en bild säger mer än 1000 ord ju, så:
'
sötnus.
orkar inte skriva för tillfället. blabla.

kväellens outfit ;) ha ha! va ju någon som ville att jag skulle börja lägga ut sånt trams igen.. dock suger kvalitén på bilden eftersom att det va jäkligt mörkt i hallen och jag är expert på att stänga av blixten på kameran och glömma sätta på den igen. + att jag bara tog en bild. och på en bilden gjorde jag en så sjukt snygg min att jag inte ens vill utsätta er för att se mitt ansikte. ni hade bara blivit förälskade. ellernått. ehe.
blev iaf:
stor gammalrosa stickad kofta.
vitt linne
svarta tights
silvriga chanelörhänge
"stor" silvrig klocka. (har börjat tycka att den är ganska liten nu för tiden. ehe.)
svarta klackskor. (ni ser kanske lite på bilden. orkar inte förklara.)

aa, nu kommer lite bilder från kvällen. kan ju börja med att säga att jag har bäst godissmak.

maja, klara och julia. dock ser man inte så mkt med tanke på att bilderna är ganska små.

again.

aja, man får bjuda på sigsjälv. ehe. du är bra ditt dampbarn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0