inne från en mysig promenad med fina emmelie nu. ♥

mycket gosig kväll med mycket gosig tjej. måste snart göras om! varit ute och gått, suttit på en brygga, kollat "stjärnorna" och framför allt; snackat ut ordentligt! mycket skönt. kändes verkligen som att det behövdes. nu kommer jag kunna sova gott inatt :) ihi. har nog aldrig snackat såhär mycket i hela mitt liv faktiskt, vilket behövdes. när jag kom hem upptäckte jag även till min stora förtjusning att min låtsasmamma hade köpt ett shampoo (som jag har tjatat om ett tag, men har alltid köpt nått annat.....) och ett hårspray. hihi.
'
syoss repair-shampoo ♥. dock inget balsam.. hatar balsam! mitt hår går fan inte att hantera efter att jag har haft balsam i. bäbishår.....

got 2 be 2 sexy hårsprayet. kan inte annat än att älska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0