jag håller på att bli psykiskt sjuk.. godmorgon förresten.

känner för att dö.. ingenting går upp emot en iskall cola (bortsett från mjölk då).. fast jo, soooooova! är jävligt trött. är även sugen på cola som ett as. men nej, jag tänker inte sätta in någon cola i kylskåpet, för när jag väl gör det kommer det alltid någon annan och dricker upp den :( blir lika ägd varje gång.. dock är jag ju hemma själv nu till skillnad från alla andra gånger. men aa, någon jävel känner väll säkert på sig att det finns cola i kylskåpetoch kommer hem.. drömde även en aaaaaaaskonstig dröm inatt :s borde nog fan gå och kolla så att jag inte är psykiskt sjuk ellernått. jag tyckte att florist-drömmen var konstig, men nu.. asså.
'
drömde att jag va hemma hos en, astrevligt i början osv.. förutom att jag typ va 20 cm längre och jävligt mkt tjockare än honom. sen kom hans familj hem, så skulle vi gå och hälsa. och då var det värsta asstora familjen, typ mamma, pappa, 8 barn och på det så bodde farmorn och farfarn/mormorn och morfarn också där. sen var alla kineser, förutom mamman i familjen som var en plastikopererad blondin, såg ungefär ut som pamela anderson. + alla familjemedlemmar hade dom även ungefär 10 hundar, pudlar. aja whatever.. vi satte oss vid matbordet och började äta, då kom den äldsta mannen i familjen fram till mig och sa att jag skulle följa med, vilket jag gjorde. sen stannade han och började skratta. då hade dom klätt ut en av hundarna till en räv och tyckte att det va skitkul.
'
hahahahahaha fyfan vad jag är störd :s aja, nu ska jag kolla på en beck-film, hör av er. pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0