men suuuuuuuug.

fan vad irriterad jag är. detta är inte min dag precis. började med att man blev väckt vid halv 9 av bror.. "kom och ät nu!!" "nej vafan.. det är ju typ natt.." sen av mamma 20 min senare.. "snälla, kan du inte komma och äta?" "men neej! jag gör det sen närjag har vaknat!!" "men det kommer du ju inte göra.." "joooo.. det är ju förfan astidigt nu.." "nej.." "joooooo. godnatt!".. sen kunde jag i stort sätt inte somna om eftersom att det blir så jävla ljust i detta rummet. så det tackar vi för. aja.. idag ska jag och niklas laga mat. sjukt duktigt av oss. mina föräldrar är tydligen ute med båten, och niklas dunkar ashög gaymusik.. typ som igår när jag, niklas och rikard satt och pratade:
'
niklas: ta den låten!
rikard: aha, okej.. vänta lite.
n: ja..
moa: nej, sätt på "från och med du"..
rikard sätter på niklas spellista.. vi har igång den i cirka 3 låtar..
moa: men sätt på den låten jag ville nu då!!
niklas: men den är gay..
m: men sluta.. du tycker ju att den är bra egentligen..
r: men vafan niklas.. det är nått fel på din lista..
m: hahahahaha ja!!
r: alltså det kommer bara sånnahär låtar..
n: den ska va så!
r & m: hahahahahahahaha!!
n: skratta ni bara..
m: sätt på min låt nu..
n: neeeeej..
rikard sätter på min bra musik ändå.. niklas sjunger med..
moa: va det inte du som inte tyckte att detta va bra?
niklas: meen.. lite bra kanske det är da..
'
tack älskling, vet att jag är bäst.. men nu ska jag kika film.. det blir remember me tror jag.. aja, whatever. vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0