min blogg gå åt helvete. tja.

förlåt. har inte haft tid att blogga idag. är jävligt sur nu, ja. + att jag har ont i mitt hår, eller ja, i hårbottnen. fixade linserna idag. skitbra. kräftfiske ikväll. great. imån blire först stan med mathilda, fika lite och så. sen kräftskiva en stund. sen goskväll hos mathilda med lite tjejer. är lite lagom irriterad nu. har precis städat för att mamma tvingade mig. skitkul. min blogg går fan åt helvete. underbart. älskar alla i mitt liv. eller nej. besviken, ja. ingenting går fan som jag vill. mitt liv suger. ska nog fan gå och skjuta mig nu. joina någon? nej men.. ska kolla andra avenyn, sen sova. vi hörs imorgon om jag hinner. eller justdet.. vafan spelar det för roll? detta går ju åt helvete ändå. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0