My heels are killing me. My shopping's killing me. My ego is killing me. Can't sleep, it's killing me.

haha älskar den låten. hahahahaha måste bara berätta vad som hände idag på morgonen.. jag är fan dum i huvudet!! alla som känner mig vet hur höjdrädd jag är, trodde dock inte att det va såhär överdrivet: satt mig på en stol, tog på mig ett par klackskor.. tänke "fan, har inte gått i sånnahär på länge, men det kommer säkert gå bra".. kan ju säga att problemet inte va att gå i dom.. blev så jävla yr när jag reste mig :s hahaha. inte för att jag reste mig snabbt ellerså, utan typ för att det va så jävla högt.. kände att min balans kanske inte är på topp. blev ju faktiskt "bara" typ 1.73 i dom ;) aja hursom helst så va ju jag i stan idag då.. va ett tag sen sist ;) hahaha. kanske inte. orkar inte lägga upp bilder på vad jag köpte. blev typ lite småsaker, en kjol (älskar den!!) och ett par jeanstights, hittade äntligen ett par jeanstights, har letat som en idiot i typ 3 veckor efter ett par som ser bra ut.. sen kjolen då.. ville egentligen ha en mörkgrön, men den fanns inte i affären och dom visste inte när det skulle komma in nya, så det fick bli en vit. jag som så gärna ville ha den gröna.. orkade inte vänta, men det är mycket möjligt att det blir en grön också sen någon gång framöver när dom har kommit in :) hahahaha. känner att jag har jävligt mycket att skriva nu. eller nä. typ inte. så kanske ska sluta här.. är dock jävligt trött på att gå i stan och kolla/köpa kläder nu, så ska inte göra det på ett bra tag! haha. äh. orkar inte skriva mer nu. pusstja.

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: vadå? :)

2010-08-04 @ 22:19:27
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: dianakimberly

hejhej, fin blogg:D

vad har du gjort idag då?:)

2010-08-04 @ 22:33:55
URL: http://dianakimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0