ojoj.. detta visste ni inte att jag tycker om migsjälv..

helvete. hade skrivit asmycket. men datorn fuckade. moget. tänkte skriva 6 saker (6 stycken saker) jag tycker/tänker om migsjälv. 3 bra, 3 dåliga. finns saker som nog ingen har hört förut att jag tycker, inte ens dom som känner mig bäst. kommer dock inte ge "förklaring" på alla saker jag skriver.
'
3 dåliga:
* jag tycker att jag har förlånga ben!!!!! något konstigt jag har fått för mig. men jag tycker att det är väldigt mycket finare med korta ben.
* jag får ibland sånna ryck att jag börjar gråta för att jag tycker att jag är ful.
* det blir lätt så att jag skiter i personer. om jag skulle "hålla på" med någon och jag fick reda på något, till exempel något som jag varken borde eller vill veta om personen, så skiter jag lätt i den. för dels tänker jag "då finns det bättre", och dels tycker jag inte att det ens är någon mening att försöka sig på något mer seriöst med en person som man har bråkat med innan man ens är tillsammans. vilket kan vara lite synd. för har hänt att jag har ångrat mig. men sånt är livet.
'
3 bra:
* om jag skulle "skriva" med någon, och märker att personen inte är bra för mig. så kan jag typ bestämma "nej, bli inte kär i honom, det kommer inte sluta bra ändå", ungefär, om ni fattar. det är jäkligt skönt faktiskt. för om det skulle vara så, så släpper jag inte in personen i mitt liv på samma sätt som jag skulle göra om jag "höll på" med någon som verkar bra. aja, ni fattar. och om ni undrar varför jag alltid skriver "håller på", så är det för att jag tycker att det ser så jävla fult ut att kalla det hålla på. om man säger det när man snackar är det okej, men inte när man skriver såhär.
* jag har fantastiskt bra självförtroende, kanske inte fantastiskt. eller jo.. haha nejmen.. det duger ;) okej.. det är ganska bra..
* jag tycker att jag har ganska fin rumpa :s hahahaha. lite pinsamt faktiskt. men aa.. så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0