party igår, snackar mer om det sen.. och nu "ny" mobil. älskar det.

åååååååh. touchen är ganska jättepaj på min vanliga. helvete. aja whatever. pappa och jag ska snart åka och lämna in den. sålänge har jag min brors gammla mobil. fattar verkligen inte med den. tar ungefär 15 min att skriva ett sms på 3 ord. great! har inga nr heller. för kopierade aldrig från min andra mobil till simet. lyckat som fän, yao. det enda positiva är att jag kommer bli pro på engelska (fast det är jag ju redan iof), måste nämligen ladda ner nytt språk för att det ska bli på svenska och det vet jag inte hur man gör. sug kuk. skriv sms med ditt namn i! (till er jag känner) aja, nu ska vi åka. tjau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0