riktigt sur. bläblä.

yao. håller på att städa just nu.. går skitbra. hade tänkt att min älskade far kan köpa en dubbelsäng till mig nu.. ehe. håller liksom på att rensa ut ungefär allt som finns i mitt rum. ikväll kommer emma. sen kanske några fler. sånt man märker. förövrigt så kan jag meddela att jag är såååååhääääääääääääääääär nära på att bli nunna just nu. eller lesbisk. har inte riktigt bestämt mig. är bara det bestämmandet som återstår. lyssnar även på deppmusik. inte okej. usch nej. borde inte lyssna på sånhär musik faktiskt. känns som att jag kommer bli emo på heltid. yao.
'
Och det här är vad alla har sagt om dig,
håll dig borta från honom han kommer att såra dig.
Det här är vad alla har varnat mig,
du är så bräcklig det kommer att krossa dig.
'
chachaa. fast nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0