tjotjenahej&hallå. har lite trrråkigt så.

funderar på att för första gången i mitt liv kolla på hela avatar.. somnar alltid.. (a) så dålig. och ja, den är verkligen dålig!! ha iof bara sett typ 20 min av den, men det är just för att jag somnar pga att den är drrryg. och med tanke på att jag inte har någon större lust att somna nu så får det bli en annan.. det får bli the notebook, älskar den filmen! är dock lite taggad på att sova.. fast nä. jag skippar nog det. imorgon blire ut med båten, tror jag. jag har verkligen galet ont i huvudet. men gosade ner mig i sängen med en kopp kaffe och kollade på dear john innan, så nu mår jag lite bättre iaf. :) kan också meddela er om att jag har hittat en låt, eller aa.. har haft den på min spellista länge, men den har varit uttjatad.. lasse lindh - svenska hjärtan. ihi. jättefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0