Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort, eller borde ha gjort. Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt, eller kommer att säga. Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt.. äh vafan palla, du är ju dum i huvudet.

åååhåhåhåhåhåhååååååhåhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwääähäääää. jag dör. blä. fanshelvetejävlaäckelfuckingefterblivena.. vet inte vad jag ska skriva egentligen, kände bara att jag behövde skriva av mig lite. du är fucking dum i huvudet. om du inte redan visste det förståss. kan nämligen tänka mig att du har hört det ganska många gånger. och ful äru också.. hahahah nej tyvärr så är du ju inte det. bara önsketankar. ehe. aja hursomhelst så njghjiosrtnhgoaetåä. skitsamma. fett sur är jag iaffafafafafaf.. om ni inte redan har märkt det. jävligt menigsfullt inlägg btw. men aa, eftersom att du antagligen läser detta så tycker jag inte att du ska göra annat än att ta åt dig. för grejen är.. att du är äckligt skadad. du tror verkligen att du kan göra vad som helst osv.. vet att jag har gjort jävligt fel, ja. men förihelvete jag kan ju inte göra annat än att säga förlåt. och du kan inte säga att någonting blev sämre, för efter så va allt precis lika jävla dant som innan. du hör av dig ibland, sisådär en gång i veckan och tror att allt är skitbra.. mmmmmmmmmmmmm. fett bra, verkligen. men vet du hur mycket jag faktiskt får kämpa för att inte svara ibland? inte längre.. för nu vet jag att det är bäst för min egen skull om jag inte svarar. och nu vill jag inte ens svara längre. jag känner liksom inte att jag har något behov av att snacka med dig längre, för du är enbart dum i huvudet. men förut så ville jag verkligen svara, jag ville så gärna hoppas på "oss" "igen". och ååååååååååh. innan va du liksom.. typ allt. hahahahaha nejmen.. hahahahah fan vad jag är ond. inte okej att skriva "hahaha" i sånna här inlägg. men det är ju fan jävligt komiskt egentligen.. att jag ens bryr mig efter allt. och fett onödigt att skriva sånt här i bloggen egentligen. men jag har inte tvingat någon att läsa detta så ni kan ju bara hålla käften och sluta läsa om ni tycker att detta är tråkigt, ait? som jag har sagt förut: jag fucking skriver inte för er skull!! jag skriver enbart för min egen skull, för det är faktiskt jävligt skönt att skriva av sig. skönare än sex faktiskt!!!!!!! eheeeeeeeeeeee. nej.. kanske inte. men hahahahahahaha. fan nu blir jag flummig. + att jag är så arg att jag blir på oseriöst humör.. great. back to business again.. du tror att du äger mig? du tror att du kan lägga dig i saker jag gör? men det ska jag tala om för dig lilla du att du inte har ett skit att göra med saker som jag gör. för du är ful. hahahahahaha fast nä. du är ganska snygg faktiskt ;) grr. hahahahahah nej men fyfan vad jag är oseriös, men bara med dig ju. eheeeeeee. jag blir så jävla irriterad på sånna som dig. för du ska inte tro att du bara kan komma och gå som du vill. och du ska ge fan i att lägga dig i mitt liv. det är inte okej. hahahah inte okej baby! nej vafan.. ska vara seriös nu.. det är inte okej att du skriver ibland, sådär som förut, eller kanske inte precis som förut, men om man tänker bort allt tofflande, som faktiskt var det mesta vi höll på med, så äre väll ungefär likadant. som att allting va bra, att allting va lugnt mellan oss. för nej, det har aldrig varit "lugnt" mellan oss. jag har aldrig vetat vart jag har dig, aldrig någonsin. och vad du än säger eller gör nu så spelar det ingen roll, jag tänker inte ändra mig. jag tänker aldrig komma tillbaka till dig. för du förtjänar inte mig. och nu kommer detdär med självförtroendet ;) men självförtroende är bra.. för du förtjänar verkligen inte att jag sitter och gråter över dig. har iof kommit förbi detdär stadiet nu, att sitta och gråta och checka bilder (för jag har raderat vart enda bild för du är så jävla ful hahahahahahahahaha.. nejmen.. rederade är dom iaf), jävligt skönt. aja, sista gången någonsin som jag kommer att säga detta, men: förlåt! ville aldrig göra dig illa, ville verkligen inte att det skulle sluta såhär. hahahahah inte för att jag bryr mig. okej, jo, jag bryr mig. klart jag gör. men inte på samma sätt som förut, absolut inte. för jag har kommit över dig. har aldrig varit såhär över dig.. ;) hahahahah fan.. detdär misstolkade jag.. fast det är väll bara jag i hela världen som kan misstolka något sånt. förlåt för att jag är så jävla oseriös nu, men jag menar verkligen att jag är ledsen för allt. dock bryr jag mig inte om dig personligen längre, bara att du skriver ibland, för det berör ju faktiskt mig, så back to detdär att du lägger dig i.. du ska inte skriva till mig, fråga vad jag gör, fråga vilka personer jag träffar etc. för om du "saknar" mig, vill ha tillbaka mig, then let me fucking know that!! jag kan väll förfan inte läsa dina tankar? jag tänker liksom inte lägga ner tid på dig, för när jag väl gör det så skiter du i vilket. det är enbart när jag slutar skriva, sluta bry mig, träffar andra, som du ska börja bry dig. det är så fucking krävande. hahahahahahahahahaha. men nu ska jag sova. sen imorgon ska jag njuta av den näst sista dagen här i underbara malmö. vi hörs. natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0