wohuw. nu blire.. fråga från någon?! :o dock lite halvt korkat att inte skriva namn.. :)

aja whatever.. får väll ta svaret här ist..
svar: för det första: tro mig.. mitt hår är allt annat än fint. inte helt äkta heller. bläblä. hade helst sluppit hårförlängning. mest jobbigt och dyrt faktiskt. men vilka produkter jag använder.. det är en jäkla massa.. plattar det i stort sätt varje dag.. dåligt av mig.. men ja:
syoss shampoo, som jag skrev för inte alls så länge sen..
lee stafford, pokerstraight, värmeskydd.
ett värmeskydd till, loreals studioline, hot straight
schwarzkopfs got 2 be, hårlotion
sen schwarzkopfs got 2 be, hårspray
'
'
så.. orkar faktiskt inte lägga ner mer tid på detta nu.. måste nämligen sova, för imorgon äre skola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0