yeyeyeyeyeyeyeeee. lite irriterad.

men bara lite faktiskt. hade tänkt att sluta lyssna på idioter tills att börja med. sen vet jag inte. eller lyssna och lyssna. vet inte hur jag ska förklara riktigt. men det är skitsamma egentligen. för jag vet att jag kommer skita i dethär imorgon. kommer tänka "men vafan, det spelar ju ingen roll.. vad kan hända?". det ska jag tala om för er: inte ett jävla skit kan hända! förutom att jag blir jäkligt ledsen. vilket enbart är jäkligt onödigt. så aa.. nu blire inget mer trams för min del. that's fucking it. och detta handlar inte om vad ni tror kan jag lova er, så det finns ingen som helst mening att ni ska fråga mig om något som ens ha att göra med vad jag skriver nu. ni kommer antagligen märka det tillslut iaf. eller nej, det kommer ni inte. så whatever? ehe. aja, nog om dethär nu.. imorgon ska jag till min babe andrea, kanske sover där. sen fredag blire trummenäs. det blir asnice. så om ni inte har förstår vad jag menar: jag kommer inte kunna blogga vanligt igen förän på lördag, bara typ ett inlägg om dagen.. kom även på nu att jag har tänkt på en person jäkligt mycket under dom senaste veckorna. fast inte sååååå.. asså inte "kärlekssätt", utan mer.. äh, vet inte. haha. vilket inte heller är något som ni kommer kunna lista ut. inte ens hur väl ni än känner mig, typ. möjligtvis emma. om ens hon. aja, nu ska jag duscha, sen sova kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0