Dag 8 - ett pinsamt minne..

hm.. ETT pinsamt minne?! det blir svårt.. meen.. om jag verkligen måste välja.. första gången emma och jag va på ullared.. det va en solig dag i juni, jag och mitt älskade retard till vän, emma hidling, skulle till ullared.. allt gick bra.. resan dit osv.. vi skrattade, hade kul, roade oss med saker som små barn i den åldern brukar göra.. att ta kort på folk som sover, kladda ner händerna med bläckpenna och räkna vägskyltar kan ju alltid vara kul? eller? jadå.. men nog med beskrivningar nu.. vi kom dit.. vi kom, vi såg, vi segrade.. fast nej, kanske inte riktigt. FYFAN VAD KUL ATT RAGGA KILLAR PÅ GEKÅS.. vafan hade vi förväntat oss? :( aja.. snygga som vi va, och allt möjligt begav vi oss in i affären.. hmmmm.. vilka om inte emma och moa kommer på att klä ut sig och springa runt och fjanta sig, bara för att se folks reaktioner? vi är såå mogna.. sagt och gjort.. vi provade/prövade (vafan man nu säger..) massa fula kläder.. ja, dom va verkligen fula. HAHA. nej, men.. stl xxl i kalsonger är väll alltid snyggt på en 12åring är väll alltid snyggt? aja, blickar fick vi så det räckte.. och okej, kanske inte låter så pinsamt, men såhär efteråt.. JO, DET VA PINSAMT!! menmen.. hade nog kunnat göra om det (?). det är ungefär en ganska vanlig idé emma och jag kan få i brist på något att göra..
hittar tyvärr inga fler bilder.. men ni får nöja er med dessa! ni får trots allt en inblick i hur lättroade vi är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0