Dag 9 - min första kärlek!

ska man ta sådär asförsta typ dagiskärlek eller seriösa? hm.. seriösa är nog roligast att läsa om, + att jag kommer ihåg mer från den.. ganska logiskt. men shit.. vad ska jag börja? vet inte hur detaljerat det ska vara eller nånting.. :s aja, kan börja med första gången vi träffades.. kan det ha varit någon gång i februari, mars 2008? jag trore iaf.. jag va med två tjejkompisar, och jag kände inte riktigt till stället dom bodde på osv.. HAHA. vi skulle iaf ut och grilla med "lite" folk.. så, vi gjorde oss iordning och stack dit.. OMG, säger jag bara. kan man kalla det kärlek vid första ögonkastet?! haha. naw. vi sa i stort sätt inte ett ord till varandra, förutom hej, då.. visste inte ens vad killen hette.. hursomhelst, jag tänkte på honom hela tiden.. asså.. jag bara skulle ha dendär killen.. när jag kom hem, så hade han kommenterat min bilddagbok. naaaaw. blev ungefär världens lyckligaste. då slapp jag ju ta reda på vem han va, det va redan ordnat ;) haha. vi fick kontakt med varandra.. började skriva lite.. sen lite mer.. sen lite mer.. + att vi pratade i telefon oavbrutet. sen blev vi väll i stort sätt tillsammans ellernått? den gången slutade det dock som det gjorde.. aja, någon gång i maj, juni, så började vi skriva igen, vet inte riktigt varför. men hade väll aldrig riktigt kommit över honom, någon av oss slängde iväg något sms om att vi saknade varandra osv.. ni vet vad jag snackar om! vi började skriva och prata igen.. träffades på lövmarknaden.. egentligen av en slump, menmen.. så satt vi och snackade. sen följde jag med han och hans kompisar hem till någon. aja.. vi började träffas osv.. det sluta också som det gjorde. ingen av oss fattade nog riktigt varför. aja, det va på och av ganska många gånger.. tillslut, i augusti började vi om, den gången bestämde vi oss för att gå in för det, på riktigt. och om det inte funkade då så fick vi låta det vara. sagt och gjort. när vi väl försökte gick det ganska bra. eller ganska & ganska.. det gick skitbra! den 14 september blev vi äntligen tillsammans, på riktigt. gud.. vet inte vad jag ska skriva.. känns inte som att jag vill skriva om förhållandet i sig. men kan nog ha varit den bästa tiden i mitt liv. vi var tillsammans ganska länge.. i ungefär 7-8 månader den gången..  men som alla vet, "all good things comes to an end", mer tänker jag inte skriva här! men det va iaf allt. och ni som känner mig vet självklart vem det handlar om.. men det är nog inte så intressant, så jag skippar att skriva det. aja.. nu vet ni detta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette killen? :)

2010-12-09 @ 17:25:25
Postat av: Anonym

petter

2010-12-10 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0