frredag. wihouw.

denna fredagen = har fått jullov. jag klagar INTE. men.. hur firar man detta på bästa sätt om inte ligga hemma i sängen och vara sjuk? underbart är ordet. typ. aja, ikväll blire iaf pepparkaksbak med mina, hm.. "snälla, underbara, urgulliga" bröder, som inte brukar väcka mig när jag sover. ehm. + olivia :) imorgon blir NICCCCE. ska fira jul med pappa och min familj där, då mina "halvsyskon" åker till egypten på söndag. jag är inte avundsjuk. inte alls. aja.. fira jul med pappa = jag blir iphoneägare. det är NICE. jag har i stort sätt levt på det denna veckan. på söndag blire att kolla innebandy med mattan, sen efter de goskväll med henne. på måndag blire stan med olivia. sen färga ögonfransarna, sen goskväll med henne, ansiktsmask osvosv.. hihi. mysigt! men varför i helvete skriver jag om ungefär hela den kommande veckan nu? hm.. antar att jag är uttråkad.. men nu ska jag ner och baka pepparkakor. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0