HAR TRÅKIGT SOM FAN, och det är ni som blir lidande..

HAHAHAHA. älskar att läsa vad jag skrev 2009. snor denna därifrån ;) HA HA HA.

'

ÄRLIGHET


Ditt äldsta hångel? - ehm, 20.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 3.
Vad tycker du om kärlek? - hm, vet inte.
När kramade du någon sist? - idag.
Saknar du någon speciell person? - mja, eller, vet inte.
Har du svårt för att bli kär? - yes i have.
När kysste/hånglade du med någon sist? - heh, ett tag sen.
Ångrar du det? - hm, nä.
Är du singel? - yes!
När fick du senast en komplimang? - idag..
Har du hånglat med någon av samma kön? - HE HE HE HE.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nja.
Hånglat med nån riktigt ful: - har väll hänt.
Hånglat med fler än 50 pers: - HAHAHA OKEJ.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - vilka jävla frågor, men ja.
Gjort något riktigt dumt? - jau.
Gjort något du verkligen ångrar? - inte VERKLIGEN ångrar, men ångrar, ja.
Varit nykter på nyårsafton? - ja?
Åkt ambulans? - nej.
Gjort nåt olagligt? - cyklat utan cykelhjälm? (a) fast det va ju iof ett tag sen..
Blivit polisanmäld? - nej.
Fått din mamma att gråta? - konstiga frågor.
Skämts över dina föräldrar? - ja, men det va längesen nu :)
Skämts över dig själv? - nej, eller beror sig på hur man menar.

Sagt jag älskar dig och menat det? - japp.
Tar du droger?  - nä?
Dricker du? - aldrig.
Vilka kläder sover du i? - trosor & stor tröja.
Vad hatar du verkligen? - MATTAN MIN BABE. fast nä. gillar henne. rätt mycket faktiskt.♥
Varit kär? - jadå.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - HAHA, beror sig på hur man menar.
Är du ensam nu? - pratar med mattan i telefon, pappa sitter i tvrummet, men annars: ja.
Vill du gifta dig? - vet jag väll inte? :p
Vill du ha barn? - who knows.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag?
Såg dig gråta? - tim och simon.
Fick dig att gråta? - hm, ja, deni.
Du delade en drink med? - fan vet jag.
Du gick på bio med? - oj..
Skällde på dig? - HAHAHAHA säger jag bara.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - hm.
Kramat någon? - ja.
Pussat någon? - nej.
Köpt någonting? - ja.
Sjungit? - OHJA, haha (a) sjöng fan för mathilda i telefonen för 2 min sen..
Saknat någon? - maybe.

JAG HAR:
Digitalkamera? - jau.
Telefon på rummet? - mobil? ;)
Egen dator? - yes.
Könssjukdom? - nej.
Husdjur? - ja.
Bra kompisar? - bäst:)
Tar du receptbelagda mediciner? - beror sig lite på vad man menar.. HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0